דקוטה הדרומית

הצג מודעות

Realigro.co.il הוא מנוע החיפוש הגלובלי הראשון נדלן שבו אפשר לחפש מודעות על בתים למכירה ב- דקוטה הדרומית

נכס למכירה בדרום דקוטה

דרום דקוטה היא מדינה גדולה, המאוכלסת בדלילות במערב התיכון של ארצות הברית. הנה יער מרהיב של Black Hills National Forest, שבו יש שני מונומנטים היסטוריים שנחצבו בסלע הגרניט: הר ראשמור, לכבוד ארבעת הנשיאים האמריקאים, ואת האנדרטה לסוס המשוגע, אשר מזכיר את ראש השבטים המפורסם.

בירתה היא פייר. דרום דקוטה גובלת בצפון עם צפון דקוטה, מדרום עם נברסקה, מזרחה עם איווה ומינסוטה, ממערב עם ויומינג מונטנה.

דרום דקוטה יש את האחוז השלישי הגבוה ביותר של הילידים האמריקאים בארץ אחרי אלסקה וניו מקסיקו. רבים הם השבטים של דקוטה, לקוטה ונקוטה, אשר יחד מהווים את האומה סו.

שוקי הנדל"ן ברחבי הארץ הם בהחלט פעיל יותר הקיץ, ואת הקונה אנטגוניזם מופיע במספר מכירות מהיר מעל המחיר המבוקש. מחיר המכירה הממוצע של נכסים למכירה בדרום דקוטה גדל ב -6.5%.

נכסים למכירה מחירי בדרום דקוטה הם אפילו יותר סביר לעלות מאשר אלה עדיין לא נרשמו, אבל המכירות רישומים חדשים עשויים לסיים את הקיץ בצמיחה. יש עדיין קונים יותר מאשר מוכרים של נכס למכירה בדרום דקוטה ברוב קטגוריות הדיור מחיר, כך המחירים ימשיכו לעלות עד שהמצב משתנה. במשך 12 החודשים שבין יולי 2017 ליוני 2018, המכירות הממתינות באזור סו פולס גדלו ב -5.1%.

גם Rapid City הוא מקום מעניין שבו מחפשים נכס למכירה בדרום דקוטה.ישנם בנייה טיפוסית והזדמנויות רבות עבור אנשים שמחפשים השקעה טובה נכס למכירה בדרום דקוטה

  •  
    עוברים לדרום דקוטה. גולה וחי בדרום דקוטה

    כבישים ארוכים מאוד, כמעט אינסופיים, המוקפים את השקיעות היפות ביותר, טובלות בערבות העצומות ... היום ניקח אתכם למקום מיוחד מאוד, שיגרום לכם להיות חסרי מילים! לעתים קרובות אנו תוהים על המקום האידיאלי להתחיל מאפס. ובכן, אנו בריאליגו ניתחנו עבורכם מדינה בה ניתן להעתיק מקום יכול להיות משחק ילדים! קניית ...

מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים

תוצאות החיפוש

Cod. 17017

מכירה חמישה חדרי שינה ומעלה, דקוטה הדרומית, Sioux Falls, Sioux Falls, Sioux Falls

Reserved negotiation
מכירה
חמישה חדרי שינה ומעלה

58 m²
מעולה
UNAVAILABLE
Cod. 7125

מכירה קרקע חקלאית, דקוטה הדרומית, Pierre, Pierre, Pierre

54,389.38ILS
מכירה
קרקע חקלאית

25 m²
בארץ למכירה! 100 x 200 רגל רגל. אזור נחמד. מים אישי, גז וחשמל זמין. כמו כן הרבה הסמוך זמין!
UNAVAILABLE
מפה, מגמות מחירים ונתונים סטטיסטיים
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB